top of page

עיצוב בסגנון ים "מארין שיק"

עיצוב על פי קונספט אינו טרנד חולף.

בעשור האחרון בקשת רחבה של עיצובים החל מעיצוב אירועים ועד לעיצוב פנים אנו עדים לעיצובים המבוססים על נושאים/קונספטים על פי בחירת הלקוח.

אחד הסגנונות שתפסו תאוצה מעבר לחוק ההסתברות הינו עיצוב על פי קונספט של ים על כל המשתמע מכך, ואין דבר המתקשר והמחבר אותנו כישראלים יותר מאשר, ים.

מי מאתנו לא חולם על חופשה בקרבת הים, שכשוך רגליים במים כשהשקיעה מהווה תפאורה מושלמת לשלוות הנפש. אז איך מביאים את שלוות הנפש הזאת אל תוך הבית? פתרון פשוט וקל, אנו מכניסים את הים לבית.

היופי בבחירת עיצוב " מארין שיק" הוא שהדבר מאפשר לנו לעצב חללים המתקשרים לים כגון בתי דייגים, יאכטות, בתי חוף ואביזרים הקשורים לסביבת הים.

עיקר הבחירה מתמקדת בבחירת הצבעים שהם, כחולים, תכלת ולבן, אליהם ניתן להוסיף את גווני האבן, נס קפה מעושן, וכן השימוש בצבעי אדום וטורקיז בנגיעות מעניקים את השלמת המראה המבוקש. בנוסף לשימוש בגווני התכלת אנו נעזרים באביזרים שחומרי הגלם העיקריים הם עצים, לעיתים מפירוק של סירות דייגים ישנות, משוטים ישנים שעברו צביעה בסגנון ישן וכן אלמנטים מתעשיית היאכטות נאוטיקה ועולם הדייגים .

כתוספת לכל המראה ניתן כמובן להשתמש במוטיבים הקשורים לים, כגון סירות מפרש, מגדל אור, עששיות, עוגנים, הגה של סירה, כוכבי ים ועוד.

בעידן בו הטפטים חזרו לככב בעיצובים, ניתן כמובן לרתום את הקולקציה האדירה ולמצוא טפטים עם הדפסים של מוטיבים ואלמנטים של ים, טפטים דמוי עצים ועוד ועוד.

עיצוב בקונספט של ים הינו מרענן ומאפשר לתת אמירה לדיירי הבית , סגנון זה מתאים במיוחד לעיצוב חדרי ילדים, חדרי מגורים או פינות אוכל.

כמו בכל סגנון עיצובי אחר יש לשמור " מעומס יתר" באלמנטים, חשוב לשמור על מרחב נקי ואוורירי.

ועד לפעם הבאה, שיהיה לכם יום רגוע........

התמונות מ- PINTREST וגם מרכז השיזוף בחולון (עיצוב שלי ושל אייל כהן )


Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page